Kako brzo izgubiti težinu?

i ne dobiti je ponovo?

 

PROGRAM MRŠAVLJENJA

 

Pitanje gubitka težine je relevantno za prilično veliki broj stanovništva Srbije, a i sveta. Prirodna potreba svake osobe koja racionalno razmišlja je da izgleda privlačno. Pored toga, prekomerna akumulacija telesne težine je ozbiljan medicinski problem, jer se povećava opterećenje gotovo svih organa i sistema u organizmu, što neminovno dovodi do poremećaja njihovog rada i utiče na trajanje i kvalitet života.

Međutim, smanjenje dobijene težine nije lak zadatak. I ne postoji „magični“ alat koji vam omogućava da rešite ovaj problem bez napora. Gubitak težine je dug i radno intenzivan proces koji zahteva koncentraciju moralnih i fizičkih napora. Ali rezultat dobijen na kraju putovanja nesumnjivo plaća sve troškove.

Dakle, odlučili ste da krenete na trnovit put gubitka težine. Pre svega, morate sebi postaviti zadatak i navesti korake za njegovo rešavanje.

 

Program gubitka težine treba da se sastoji od međusobno povezanih stavki, uključujući:

 

  • mentalni stav i motivacija
  • pravilna uravnotežena ishrana
  • telesne vežbe

 

Prvo od čega treba početi je obezbediti neophodan psihološki stav. Morate se pripremiti za rad sa svojim telom. Ne postoji magična pilula koja vas može naterati da se probudite mršavi ujutru. Kada ste doneli sudbonosnu odluku – „Želim i mogu da smršam“, svoju dnevnu rutinu treba da izgradite na način da je za spavanje predviđeno najmanje 8 sati. U suprotnom, telo neće moći normalno da se oporavi i program mršavljenja neće biti tako efikasan.

 

Motivacija je neophodna u procesu gubitka težine.

Motivišite se malim ciljevima koje nije tako teško postići.

 

Nakon što se postigne željeni psihološki stav, potrebno je preći na promenu ponašanja u ishrani. A ovo je, bez ikakve sumnje, jedna od najtežih etapa vašeg puta. Na kraju krajeva, osloboditi se zavisnosti od hrane i navika formiranih tokom niza godina zaista nije lak zadatak. Ali samo uz pravilnu ishranu moguće je nadati se značajnim, stvarnim rezultatima.

Osnova pravilne ishrane za mršavljenje je smanjenje masnih namirnica sa visokim sadržajem ugljenih hidrata i njihova zamena namirnicama koje stimulišu metaboličke procese koje sadrže velike količine vlakana (dijetalnih vlakana).

Važno je pravilno pristupiti izboru proizvoda, načinu ishrane, količini i kvalitetu kuvanja. Sve ovo postavlja naviku zdrave ishrane. Nema potrebe da pravite drastična ograničenja u ishrani, jer će telo odlučiti da gladuje i počeće da akumulira sve pojedeno. Ishranu treba postepeno prilagođavati, zamenjujući neke namirnice drugima, dajući prednost posnijim vrstama hrane.

 

Pravilna ishrana se zasniva na namirnicama kao što su:

 

  • pileća ili ćureća prsa,
  • losos,
  • belance,
  • biber,
  • brokoli itd.

 

Odličan dodatak biće voće, bobice, zelenilo sa visokim sadržajem vitamina C:

 

  • pomorandže,
  • morski trn,
  • kupus.

Veliku pažnju treba posvetiti proteinima, jer telo troši više kalorija na njihovu preradu nego na varenje masti i ugljenih hidrata zajedno. Inače, pored ovoga, protein daje telu neophodnu energiju i materijal za formiranje mišićnog okvira.

Masti su takođe potrebne u malim količinama. Nijedan zdrav organizam ne može bez masti. Prednost treba dati biljnim mastima i ribljem ulju, što će samo pomoći u smanjenju nivoa holesterola i ukupne telesne težine.

 

Masti su:

 

  • izvor energije
  • za promovisanje apsorpcije vitamina,
  • za kontrolu apetita (produženi osećaj sitosti),
  • za termoregulaciju
  • za osećaj ukusa
  • za transport supstanci

 

Kontrolišemo ravnotežu ugljenih hidrata i masti i ograničavamo unos:

 

  • laki ugljeni hidrati:
    • slatkiši,
    • peciva,
    • hleb i
    • testenine od belog brašna,
    • krompir.

Treba ih zameniti žitaricama od celog zrna, hlebom od integralnog brašna, voćem, povrćem i začinskim biljem. Obavezno koristite svež beli i kiseli kupus, koji stimuliše proces mršavljenja i normalizuje metabolizam.

 

životinjske masti:

 

  • ulja,
  • fermentisani mlečni proizvodi sa visokim procentom masti,
  • mast,
  • masno meso i
  • riba.

Umesto toga, koristite biljne masti, nemasne mlečne proizvode, nemasno meso i ribu.

 

Zašto hrana bogata vlaknima pomaže u sagorevanju masti?

 

Prvo, hrana bogata vlaknima može pomoći u kontroli nivoa šećera u krvi. Poznato je da vlakna pomažu u snižavanju nivoa šećera. Telo koristi glukozu umesto masti za energiju. Međutim, ako je nivo šećera normalan, onda mu ne preostaje ništa drugo nego da koristi energiju sagorevanjem masti.
Drugo, vlakna, zasićena vodom, formiraju u crevima gelastu formaciju, koja usporava apsorpciju masti i holesterola. Zbog toga su vlakna neophodna u sagorevanju viška kilograma, direktno i indirektno utiču na proces mršavljenja.

 

Dakle, racionalna ishrana uključuje:

 

  • učestalost obroka: 5-6 obroka dnevno
  • stvaranje kalorijskog deficita
  • raspodela obroka tokom dana: 3-4 obroka – ujutru; 1-2 obroka – popodne
  • intervali između obroka: ne više od 3 sata
  • jesti svaki dan u isto vreme
  • birajte hranu sa malo zasićenih masti i jednostavnih ugljenih hidrata, sa niskim glikemijskim indeksom
  • za što potpunije očuvanje korisnih hranljivih materija i vitamina u proizvodima, potrebno je minimizirati termičke i kulinarske efekte na ove proizvode
  • uzimanje multivitamina, mineralnih kompleksa i dijetetskih suplemenata

usklađenost sa režimom pijenja: približni unos tečnosti dnevno je 40 ml/kg telesne težine.

Ali za postizanje efekta neophodna je ne samo pravilna ishrana, već i fizička aktivnost. Na kraju krajeva, fizička aktivnost ne samo da vam omogućava da sagorite dodatne kalorije, već i pomaže u povećanju mišićne mase na onim mestima gde je to neophodno, što vam omogućava da uspešno modelujete sopstvenu figuru, povećate otpornost na fizički stres, poboljšate fizičko i psihičko stanje. Važno je zapamtiti da će tokom vremena fizička aktivnost postati vaša svakodnevna potreba – norma prirodnog ponašanja. U isto vreme, prva faza će biti najteža, kada treba da se savladate i prilagodite sportskim opterećenjima.

Program treninga za mršavljenje se razvija na individualnoj osnovi, uzimajući u obzir sve karakteristike tela, obavezno uključuje redovne progresivne treninge, koji predviđaju postepeno povećanje opterećenja (ponavljanja i pristupa), a glavni uslov za uspešan trening je raznovrsnost vežbi.
trajanje. Trening ne bi trebalo da traje duže od 60 i manje od 40 minuta, jer proces aktivnog sagorevanja masti počinje tek u 20. minutu intenzivnog treninga. Pre opterećenja snage, potrebno je da vežbate na kardio mašini 15 minuta.

zagrejati. Morate započeti lekciju sa zagrevanjem. Neophodno je poštovati ispravan režim vode (usput, nakon treninga biće moguće jesti tek nakon 40 minuta).

Trening snage

Potrebna je fizička aktivnost kako bi se stimulisao proces sagorevanja masti, dobio tonus mišića, prelepo olakšanje i istovremeno izbegle takve neprijatne posledice gubitka težine kao što je opuštena koža.

Vodeni balans

U procesu aktivne faze sagorevanja masti, potrebno je da pijete oko 3 litre vode dnevno, ne zaboravljajući period tokom treninga. Nedostatak vode usporava sagorevanje masti.

Pažnja!

Nije preporučljivo piti 20 minuta pre obroka. Nakon jela, voda se može piti tek nakon 40 minuta. Ako se pridržavate ovog jednostavnog pravila, hrana će se pravilno svariti i stomak se neće istezati. Jedno od glavnih pravila mršavljenja: „Ako želite da jedete, pijte vodu.“

Još jedna važna komponenta programa je korekcija metaboličkih procesa u telu. A dijetetski suplementi će vam pomoći u tome.

Potreba za uzimanjem dijetetskih suplemenata je zbog njihovih mogućnosti: da se telo obezbedi mikro i makro elementima, da se poboljša funkcija brojnih organa i sistema, da se normalizuju metabolički procesi u telu. Pored toga, prirodni sastav dijetetskih suplemenata čini ih udobnim i bezbednim za uzimanje, što ih povoljno razlikuje od lekova dobijenih hemijskom sintezom.

Pitanje izbora dijetetskih suplemenata mora se shvatiti ozbiljno, uzimajući u obzir niz značajnih tačaka:

  • sastav i mehanizam delovanja
  • pristupačnost
  • zemlju porekla i bezbednost

 

Ove tačke su izuzetno važne, s obzirom na to da dijetetske suplemente, za razliku od lekova, treba uzimati duže vreme, jer je njihov efekat na telo blag, pa se efekat primećuje nakon određenog vremenskog intervala.

Specijalisti PharmOcean kompanije razvili su program za bezbedno mršavljenje za žene i muškarce sa preparatima koji sadrže jedinstvene morske sastojke. Proizvodi brenda Doktor More zasnovani su na prirodnim morskim sastojcima koji sadrže vredne biološki aktivne supstance iz morskih organizama, riba i biljaka. Morsko poreklo, u kombinaciji sa upotrebom jedinstvenih metoda za njihovu izolaciju i očuvanje, obezbeđuje visoku biodostupnost i efikasnost proizvoda, a kontrolu u svim fazama proizvodnje – visok stepen bezbednosti.

U svom sastavu preparati sadrže hidrolizate iz trepanga, kukumarije, ajkule, kapice, korbikula, ganglija lignje, mleča lososa, ljuske lignje; 100% prirodni proizvodi – kavijar morskog ježa, morski kelj, ulje jetre lignje.

 

Prirodne i jedinstvene komponente uključene u sastav doprinose:

 

  • Gubitak težine inhibicijom apsorpcije masti
  • Čišćenje organizma od holesterola, alergena, toksičnih supstanci
  • Normalizacija funkcionisanja gastrointestinalnog trakta, metaboličkih procesa
  • Povećanje vitalnosti i energije
  • Stimulacija fizičkog i mentalnog kapaciteta
  • Poboljšanje funkcionalne aktivnosti ženskog i muškog tela
  • Normalizacija nivoa šećera i insulina u krvi, što je važno za prevenciju gojaznosti
  • Imaju moćna antioksidativna i antiinflamatorna svojstva

 

Program gubitka težine za žene

 

1. mesec

ALGINAT HITOZAN JOD 2 kapsule 2 puta dnevno (ujutru i uveče), 30 minuta pre obroka. 2 pakovanja po kursu.
EKSTRAKT ŠKOLJKI 1 kapsula 1 put dnevno (uz obrok). 1 pakovanje po kursu.
IKRA MORSKOG JEŽA 2 kapsule 2 puta dnevno (uz obrok). 3 pakovanja po kursu.

2. mesec – 3. mesec

ALGINAT HITOZAN JOD 2 kapsule 2 puta dnevno (ujutru i uveče), 30 minuta pre obroka. 2 pakovanja po kursu.
BILANORM 1 kapsula 1 put dnevno (uz obrok). 1 pakovanje po kursu.
IKRA MORSKOG JEŽA 2 kapsule 2 puta dnevno (uz obrok). 3 pakovanja po kursu.

 

Program gubitka težine za muškarce

 

1. mesec

ALGINAT HITOZAN JOD 2 kapsule 2 puta dnevno (ujutru i uveče), 30 minuta pre obroka. 2 pakovanja po kursu.
FUKOIDAN JOD 1 kapsula 1 put dnevno (uz obrok). 1 pakovanje po kursu.

EKSTRAKT ŠKOLJKI 1 kapsula 1 put dnevno (uz obrok). 1 pakovanje po kursu.

 

2. mesec – 3. mesec

 

ALGINAT HITOZAN JOD 2 kapsule 2 puta dnevno (ujutru i uveče), 30 minuta pre obroka. 2 pakovanja po kursu.

BILANORM 1 kapsula 1 put dnevno (uz obrok). 1 pakovanje po kursu.

OMEGA 3 + AGE KOMPLEKS 4 kapsule 2 puta dnevno (uz obrok). 2 pakovanja po kursu.

 

Naš program vam omogućava da smanjite telesnu težinu od 5 do 20 kg.
Gubitak težine više od 5 kilograma smatra se uspešnim, više od 10 kg je odličan, a više od 20 kilograma je izuzetno odličan rezultat!

 

Da biste smanjili težinu, potreban je sveobuhvatan pristup!

 

Izgubite težinu i budite zdravi. Doktor More je uvek spreman da Vam pomogne na Vašem putu ka dugom i zdravom životu!

AKCIJA

ARTRO

AKCIJA

LEPOTA & ZDRAVLJE

AKCIJA

SNAGA MUŠKARCA